Skip to main content
Skip table of contents

Jira Portaal

Alle mails met vragen aan support komen binnen als een ticket op ons Jira Portaal. Als de mail goed is aangekomen krijg je van dit Portaal een bericht dat de mail goed is ontvangen. De titel van dit bericht heeft een nummer dat begint met SUP. In het voorbeeld hieronder SUP-7177.

image-20241119-161550.png

Dat is voor ons handig als we een ticket terug willen zoeken. Wanneer je antwoord op dit bericht, dan komen die bij ons binnen onder hetzelfde nummer. Zo hebben wij alle bijbehorende informatie bij de hand. Het is daarom handig dat je voor iedere aparte vraag een apart ticket aanmaakt. Dan is de informatie die bij elkaar hoort gebundeld. Dat voorkomt verwarring en zo kunnen wij jullie het beste helpen.

In het voorbeeld hierboven zie je dat je ook kunt doorklikken naar ‘View request'. Op die manier ga je naar het Jira Portaal. Je ziet hier alle informatie die bij dit ticket hoort. Alle mails bij dit ticket worden hier gegroepeerd. Zo kan je altijd teruglezen wat er was geantwoord. En je wordt op de hoogte gehouden van de status van het ticket. Enkele statussen die je tegen kunt komen zijn:

  • WAITING FOR SUPPORT Wanneer het ticket nog (verder) door support of door implementatie in behandeling genomen moet worden,

  • WAITING FOR CUSTOMER Wanneer wij wachten op jou, bijvoorbeeld wanneer we nog aanvullende informatie nodig hebben,

  • PENDING Wanneer we intern een vraag of onderzoek hebben uitgezet en we in afwachting zijn van de reactie of van de uitkomsten van het onderzoek,

  • IN PROGRESS Wanneer development het probleem aan het oplossen is,

  • RESOLVED Wanneer we antwoord hebben gegeven op je vraag of wanneer we een probleem hebben opgelost.

Het voordeel van je e-mails bekijken in het Jira Portaal is dat je hier alle mails van de hele organisatie kunt zien. Dus ook de mails van je collega's. Dat is handig! Zo weet je of wat je wil vragen of melden al bij ons bekend is en kan je ook de status hiervan bekijken.

Om de e-mails van heel je organisatie te kunnen bekijken, moet je van ons nog toegang krijgen tot het portaal. Als je een nieuwe klant bent, dan is dit waarschijnlijk al bij de implementatie meegenomen. Maar als je later als beheerder bent aangemeld, dan kan je zeker nog worden toegevoegd. Stuur dan een mailtje naar support@procademy.nl.

JavaScript errors detected

Please note, these errors can depend on your browser setup.

If this problem persists, please contact our support.